Äntligen tid att blogga!!!

Imorse red vi ut och badade med hästarna, det var inte så kul. Bandit var ganska olydig och ville mest beta och äta. När vi var på väg dit, så gick vi i en jättestor lerpöl och över den var en tjock gren. Bandit gick såklart in i grenen, och jag hann styra undan honom. Jag hängde mig i grenen för att inte hamna i leran haha! Jag fick gå i leran till matilda, så hon fick kasta upp mig x) Lite random, men haha! ;-) Sen när vi kom hem, så var det en häst som log konstigt ner i spiltan. Han hade typ fått kolik, så två tjejer har lett runt honom i 3 timmar. Han mår inte bättre, och han har precis blött näsblod :-( tur att det inte var bandit =o Stackars Felix!! Veterinären kom för ett tag sedan, och sen dess har jag och goa Iza-tuva pratat 1D ;-) Dom andra e på Liseberg, men jag ville inte följa med :-) Ha det bra, update ikväll!


Kommentarer

Här kan du kommentera!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Vad heter din blogg?:

Här kan du skriva vad du hade på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0