Dags att läsa kära bloggreaders! ↓

Blir lite text nu, då jag har uppdaterat som en kratta xd
Idag ringde klockan 08.25 och jag gick upp 08.45 ,snoozade i 20 min. Där efter åt jag frukost och sen tog jag spårvagnen till Mölndal och missade bussen!! Great! Or noot..:( Fick messa Amanda och berätta att jag skulle bli sen, men de hämtade mig istället i Mölndal.
Sen åkte vi till deras stall, de har en islandshäst som heter Askja. Askja står på Greggered.

Foto: Hannah Blomqvist

Hon fick byta skor oxå, så hovslagaren kom :))
Sen så red Amanda ut och jag och hennes mamma gick med och jag fotade lite.
Amandas blogg kan ni hitta hääär.

Vi hade väldigt roligt, fast det var jobbigt att gå hehe..:P
Vi gick ju en lång runda och jag hade gummistövlar..:S
Jag får faktiskt skylla mig själv. Vi var där ganska länge och sedan släppte vi ut henne igen. Först sprang hon bara in i skogen, men sedan så ropade vi på dom andra hästarna och de ropade på henne :)) Sweet ♥ Då kom hon i full galopp och sedan när vi gick så stod alla och betade tillsammans ! ♥
Sedan skjutsade Amandas mamma mig till Mölndal och jag åkte spårvagnen hem!
Lite av min kalla dag ;)

Love ya all! (flummig gammal bild..)

/ maya h

Kommentarer

Här kan du kommentera!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Vad heter din blogg?:

Här kan du skriva vad du hade på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0