Hej!

Välkommen till min nya blogg!
Jag heter Maya och jag är en snäll och galen tjej på 11 år.
Jag tillbringar min största tid i stallet, då jag äskar hästar. Jag sköter ridskolehästen Zaphira två dagar i veckan och jag rider lektion en gång i veckan.

Bättre bild kommer... Tagen från Rådas hemsida.

Jag gillar ju oxå såklart att umgås med mina vänner och familj! Mycket det av min vardag går även åt till läxor och skola, vilket jag inte vill eftersom det hindrar mig från att åka till stallet oftare!
Vart rider jag?
Jo, jag rider på Råda Ridklubb i Mölnycke (Göteborg) och det är det bästa stället att vara på. Trivs som bäst där! :)

Jag hoppas att ni har fått veta lite mer om mig. Jag svarar gärna på mer frågor och ska så snart som möjligt skapa en bloggmejl! Jag och min kompis har en blogg tillsammans som ni hittar HÄR!

Trevlig läsning!
Maya

Kommentarer

Här kan du kommentera!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Vad heter din blogg?:

Här kan du skriva vad du hade på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0