Hejj hejj

Vaknade för en halvtimme sen ungefär.. Måste försöka dra oss upp ur sängen nu..:) ♥
Btw, är det bara jag som inte har fått nya blogg.se? Nån som oxå har gamla? :)
Senare idag så ska jag sova över hos Amanda som har sovit över hos mig, och imorgon, ska vi upp tidigt och åka till hennes Islandshäst Askja :) Får se om kameran hänger på ;)

Nu är det bara 19 dagar kvar tills jag o Amanda ska till Ranchens! :D Taggade e vi! ♥

Och så nästa vecka så kanske jag och Therese ska hyra häst på Annas Ridcenter! :D Kanske gör det lite i sommar så det blir nog lite ridning :D ♥
Denna sommaren kommer att äga ut alla sommrar! :'D ♥
Dags att avsluta inlägget alla bloggreaders! :*

Kram!
// maya
image description
En bild på söta Odin och mindre söta jag..;)

Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Gullig bild :)

Svar: Tack! :D
Maya

2012-06-19 @ 16:32:33
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: Tova ♥

Gullig bild :)

2012-06-19 @ 16:32:33
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Här kan du kommentera!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Vad heter din blogg?:

Här kan du skriva vad du hade på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0