Rubrik laddas upp..Vänta vänligen..

Haha!
Kom inte på någon rubrik ;-)
Ska nog kolla på film (som vanligt) och imorgon har jag inget större planerat, ska skriva lite tidsinställda bara.
Jag tänkte tala om för er vilka veckor jag inte har så stor möjlighet att blogga:
8-13 juli, ridläger, ska inte ta med datorn. Bloggar kanske lite via safari och kommer att ta MASSA bilder!!
16-30 juli, Turkiet!!! Om det finns gratis Wi-fi  kanske jag bloggar via safari MASSA bilder där med!!
Sen kommer vi nog åka till Skåne nån helg, till min mormor och göra andra kuliga saker, och då hinner jag inte blogga. Denna sommaren kommer jag att blogga lite mindre för att kunna ha ett gött sommarlov utan att sitta vid datorn 24/7. Visst blir det bloggning men inte så mkt :(
Men jag ska blogga så mkt som möjligt och så mkt som jag vill! :) ♥
Hejjdå! syns!
Bjuder på en såhääär seriös bild.. HAHAHAHAH!
 
/ maya

Kommentarer

Här kan du kommentera!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Vad heter din blogg?:

Här kan du skriva vad du hade på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0