Simba

Idag var jag inte ledare, utan var med och mockade halva stallet, sopade hela loftet, sopade hela stallet, mockade ännu mer och smörjde träns/martingalar.
Som "belöning" fick jag rida idag igen! :D Fick rida på Simba! <3 Vi red ut :) Först så värmde vi upp i trav och skritt sen blev det galopp! :D Tjejen innnan mig hade en väldigt pigg häst, så han galopperade ASfort! Simba däremot, var inte mycket långsammare än Morgan (hästen framför mig). Simba rejsade och det var superkul! Han var bäst att rida ut på, busade ingenting :) I love Simba:)<3
När vi kom tbx till stallet, så släppte vi ut lite hästar, och mockade hästen som man hade ridits box ;) Simba hade bara kissat, men däremot var Aidas box helt brun! :o
Bild på simba (Råda-bild)
Söötis!!
 

Kommentarer

Här kan du kommentera!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Vad heter din blogg?:

Här kan du skriva vad du hade på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0