Stallet :)

Har varit i stallet från 8 till 6 idag :3 Först när jag kom dit, så var det inte så många där, men sen kom det fler.
Jag fick göra i ordning Odin :) <3 Dom två tjejerna som skulle rida honom, var lite blyga, men de hjälpte till :)
När jag ledde dom (i typ 1 timme :-o ) så var det rätt kul, men lite långtråkigt.
Men bonusen var att alla som hjälpte till fick rida ut efter lägret! :DD Jag hade Fleur. Hon var seg i skritten men i traven blev det fart på henne! ;)
Så kom vi till en uppförsbacke, och då galopperade vi :D Hon rusade iväg typ xD Sen var det ganska lugnt i ledet. Vi travade en del och galopperade 2 ggr :)
Hon var ganska duktig ;)
Orkar inte ladda upp bilderna, men imon ska jag dit och göra samma sak (alltså hjälpa till) om inte dom uppskrivna ledarna kmr :)) Då LOVAR jag att det blir bilder. Bjuder på en bild på mig =S
C and love ya!
/ m

Kommentarer

Här kan du kommentera!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Vad heter din blogg?:

Här kan du skriva vad du hade på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0