Remember me ??

Halloj där allihopa!
Minns ni mig? :)
Kan säga att jag har förändrats ganska mycket under den låånga tiden jag har varit borta. Fyllt år, fått bättre relationer till mina kompisar, börjat bry mig mer om hur jag ser ut o.s.v.
 
Och nu har jag bestämt mig för att starta upp denna bloggen!! :D

Ååh, detta ska bli kul. Ska länka denna bloggen på min gamla och skriva att jag har denna nu. Detta blir egentligen en prövning, då jag inte har andvänt blogg.se på typ 43852502 år ;)
 
Jag kan berätta om mig själv för er :
12 år - Fyller år 21 Juli
Två syskon - Bor med ett
Skilda föräldrar - bor hos pappa och hos mamma varannan helg.
Gillar att vara med kompisar, rida, blogga, sporta (fast jag går bara i ridning..) o.s.v.
 
Jag har lite olika kontakter:
Kik: mayahoffstroom
Instagram: mayahoffstrom & mayatheawezome
 
Bloggmail ska snart fixas !!
Även header, om du gör headrar så säg till.. :)
 
Ni får fråga om ni vill något mera, för nu måste jag sova =)
Hörs!
//M

Kommentarer
Postat av: Ida ;)

Hejsis! <333
Asså jag e vell ingen expert på headrar men kan alltid försöka ifall du vill???
Syns på fredag!!! <333

2012-11-05 @ 21:48:29
Postat av: Ida ;)

Ifall du vill kan du la smsa mig! <333

2012-11-05 @ 21:49:19

Här kan du kommentera!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (bara jag som ser)

Vad heter din blogg?:

Här kan du skriva vad du hade på hjärtat!:

Trackback
RSS 2.0